12 August 2012

Kad Raya Buat semua Blogger,Wordpress,Facebook,Twitter


Asalamualaikum semua kepada rakan-rakan IT semua,dan saya juga salah salah dari anda ingin mengucapkan selamat hari raya maaf zahir dan batin.Sebelum saya nak ucapkan ribuan terima kepada rakan-rakan yang memberi idea dan pendapat tentang aktiviti semasa dan tips-tips berguna kepada semua orang.
Walaupun kita hanya sekadar memberi maklumat untuk semua malah kita telah berbakti kepada semua masyarakat itu tanda satu pujian bagi kita semua.Hasil titik peluh kita buat selama ini tak akan sia-sia walaupun kita masih baru dalam bidang seperti ini ataupun sudah lama.Jangan pula kita memandang rendah kepada sesiapa kerana setiap idea ataupun setiap maklumat harus berkongsi walaupun sesiapa kita.Ilmu itu bukan datang sendiri kepada kita.Jadi saya mintak maaf jugak kalau tercopy ataupun terambil idea-idea dari korang semua.Ini kerana saya sendiri tidak pernah belajar dari sesiapa untuk membuat blog,saya bukan belajar dari U ataupun kolej hanya belajar di Utube dan diblog rakan-rakan sekalian.Hampir 6 bulan saya belajar membuat blog walaupun masih lagi biasa-biasa dan tidak seperti blogger diluar sana.

0 Terima Kasih Diatas Komen Anda:

Post a Comment

1st page google ranking

Tapak Iklan Untuk Disewa

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites