15 August 2012

Mamat Exists ubati rindu


SYAWAL yang bakal menjelma tidak sampai seminggu saja lagi memperlihatkan semua pusat beli-belah sekitar ibu negara menjadi tumpuan warga kota untuk beli-belah.
Suasana meriah tidak ketinggalan terlihat di bazar malam yang semakin terkenal di kalangan masyarakat bandar seperti Uptown @Kota Damansara yang mengadakan pelbagai acara meriah membabitkan artis terkenal. 
Baru-baru ini, pihak pengurusan Uptown turut mengundang Mamat Exists yang sudah lama menyepi diri untuk membuat persembahan di sana. Turut bertindak selaku pengacara adalah Azmeer Chot. Selain persembahan nyanyian, turut berlangsung pertunjukan bunga api, persembahan silap mata, aksi badut dan maskot untuk menghiburkan pengunjung.

Mamat yang seolah dilupakan peminat hari ini sebenarnya masih hebat seperti dulu. Dengan imej semakin matang ramai merindui lagu-lagu hit beliau.

Tidak lengkap ke pentas kalau Mamat tidak menyampaikan lagu Oh Ibu, Rahsia Di Pohon Cemara dan lagu raya yang sangat popular, Ku Pohon Restu Ayah Bonda.

Suara Mamat masih lantang seperti dulu dan ramai terusik dengan nostalgia lagunya.

Seharusnya, Mamat perlu melakukan sesuatu untuk kembali popular.

“Tak sangka masih ada yang ingat kepada saya. Sepanjang tempoh saya berdiam diri, saya melalui pelbagai dugaan hidup. Malam ini saya rasa sungguh gembira kerana dapat menghiburkan pengunjung di Uptown @Damansara ini,” kata Mamat kepada Harian Metro.

Pada majlis itu juga pengurusan bazar malam berkenaan tidak ketinggalan menjemput anak-anak yang kurang bernasib baik daripada PPRT Kota Damansara, orang kurang upaya, ibu tunggal serta anak yatim. Mereka ceria apabila menerima sumbangan dan pakaian daripada peniaga di situ.

Hari ini, 15 Ogos, sekali lagi acara yang menarik akan diadakan dengan persembahan membabitkan artis undangan seperti Nas Adila dan Azwan Lucky.

Acara cabutan bertuah juga menyediakan pelbagai hadiah menarik. Untuk menang pengunjung hanya perlu mengambil risalah, isikan nama, alamat serta sertakan sekali pendapat mengenai Uptown @ Kota Damansara. 


0 Terima Kasih Diatas Komen Anda:

Post a Comment

1st page google ranking

Tapak Iklan Untuk Disewa

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites