15 August 2012

Ratu Pondan Thai Vs Ratu Pondan Malaysia

Gambar Ratu Pondan Thailand

Ratu Pondan Malaysia

Agak-agak koranglah kan korang rasa terpikat tak kalau dieorang mengurat korang dengan wajah seperti ini?Rasa-rasa terpikat kalau kita tak tahu dia tu lelaki kan,haha.Makin lama makin menjadi dunia ni,maklumlah ada setengah pondan ni cakap asal unsur dieorang jadi macam ni ada sebab tertentu,ada yang cakap dalam famly dieorang semua perempuan,dari kecil terikut-ikut bila besarnya jadi macam nilah,ada jugak yang cakap sebab perempuan belagak cantik,jadi dieorang ni nak lawan la kononnya,apa pun tak boleh!!.Sebelum cakap panjang lebar ni baik gua upload lagi gambar korang tengok la sendiri dan fikirkanlah,kalau ada yang lembut terbaca ni diharapkan insaflah sebelum korang dijemput yer..Jadilah lelaki tanpa orang jaga waktu kita tua nanti..baru padam muka...jom-jom tengok gambar seterusnya


Aw..suara tak tahulah nak kata yer..


Lengang lengang kangkung

Senyum!!


Gembira dapat no 2 perserta Thai

Perserta dari Indonesia

Peserta dari India


Woo saya menang Trofil sebab saya minum kacip fatimah..


Ucapan dari pondan Malaysia

LELAKI MENJADI WANITA
WANITA MENJADI LELAKI
APA NAK JADI???

Semuanya tanda-tanda dunia akhir zaman. Kalau lepas nie, orang asyik cakap kat indon dan japan, thailand kena musibah sebab maksiat. Mungkin lepas nie, malaysia pun tak selamat dah. mengundang kemurkaan ALlah la benda2 macam nie.. Nanti mati kubur tak nak terima baru tau
Renung-renungkan..





0 Terima Kasih Diatas Komen Anda:

Post a Comment

Tapak Iklan Untuk Disewa

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites