23 June 2013

Padah ingin kongsi cerita



Kuala Lumpur: Mulanya sekadar mahu berkongsi cerita, pengalaman dan perjalanan kehidupan harian dengan kawan rapat dan ‘pengikut’ setia laman sosial. Bagaimanapun, apabila mereka secara sengaja atau tidak memuat naik aksi terlampau dan sama ada klip video atau gambar seksi, ia dengan cepat tersebar meluas di alam maya.

Itulah padah diterima beberapa artis dan selebriti tempatan yang terpalit dengan kontroversi selepas mempromosikan diri di beberapa laman sosial terutama Facebook, Twitter dan terbaru, Keek.

Tindakan itu ternyata mengaibkan diri sendiri apabila gambar dan video mereka yang terlalu peribadi dan tidak sesuai ditonton secara terbuka dimuat naik pula ke laman sosial lain, blog dan media massa.

Antara artis yang terbabit dengan kontroversi ini ialah Sharifah Sakinah, Nabila Huda dan Zarina Anjoulie.


Sakinah dihentam kerana klip videonya yang dimuat naik ke laman sosial Keek seakan mengejek dan mempermainkan individu lain. Nabila Huda pula terpalit dengan video separuh bogelnya dimuat naik ke laman sosial sama manakala Zarina Anjoulie kerana pelbagai gambar seksi dan tidak senonoh miliknya sering dipaparkan di Facebook.

0 Terima Kasih Diatas Komen Anda:

Post a Comment

1st page google ranking

Tapak Iklan Untuk Disewa

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites